inquiry
page_head_Bg

Tipi di Soluzione E-Voting (Part3)

Rapportu di i risultati

-- EVM è scanners ottici di precinct (scanners chjuchi chì sò usati in un precinct) mantenenu un totale di risultati in tuttu u periodu di votu, ancu s'è u cuntu ùn hè micca publicatu finu à a fine di i sondaggi.Quandu i sondaghji chjude, i funzionari elettorali ponu ottene infurmazioni di risultati relativamente rapidamente.

-- Scanners ottici di conte cintrali (scanners più grande chì sò in un locu cintralizzatu, è i bulto sò sottumessi per mail o sò purtati à u locu per u conte) ponu ritardà u rapportu di a notte di l'elezzioni perchè i bultture deve esse trasportatu, chì piglia tempu.I scanners ottici di conte cintrali cuntanu tipicamente da 200 à 500 voti per minutu.Tuttavia, assai ghjuridizione chì utilizanu scanners di conte cintrali sò permessi di inizià a trasfurmazioni preliminari, ma micca di tabulazione, i voti chì ricevenu prima di l'elezzioni.Questu hè veru in parechje ghjuridizione di votu per mail chì ricevenu un gran numaru di votu prima di u ghjornu di l'elezzione.

Cunsiderazioni di u costu

Per determinà u costu di un sistema elettorale, u prezzu di compra originale hè solu un elementu.Inoltre, i costi di trasportu, stampa è mantenimentu deve esse cunsideratu.I costi varienu assai sicondu u numeru di unità dumandate, quale venditore hè sceltu, se u mantenimentu hè inclusu o micca, etc. Ricertamenti, i ghjuridizione anu ancu apprufittatu di l'opzioni di finanziamentu dispunibili da i venditori, cusì i costi ponu esse spargugliati annantu à parechji anni. .Eccu alcuni cose da cunsiderà quandu evaluà u costu potenziale di un novu sistema di votu:

Quantità necessaria / necessaria.Per l'unità di u locu di votazione (EVM, scanners di precinct o BMD) deve esse furnite abbastanza macchine per mantene u trafficu di l'elettori.Certi stati anu ancu esigenze statutarie per u numeru di macchine chì deve esse furnite per locu di votazione.Per i scanners di conte cintrali, l'equipaggiu deve esse abbastanza per esse capace di processà in modu coerente i voti è furnisce risultati in una manera puntuale.I venditori furniscenu diverse opzioni per i scanners di conte cintrali, alcuni di i quali processanu i voti più rapidamente cà l'altri.

Licenza.U software chì accumpagna ogni sistema di votu di solitu vene cun tariffi annuali di licenza, chì afecta u costu à longu andà di u sistema.

Supportu è costi di mantenimentu.I venditori spessu furniscenu una varietà di opzioni di supportu è mantenimentu à diversi punti di prezzu per tutta a vita di un cuntrattu di sistema di votu.Questi cuntratti sò una parte significativa di u costu generale di u sistema.

Opzioni di finanziamentu.In più di una compra diretta, i venditori ponu offre opzioni di affittu à e ghjuridizione chì cercanu di acquistà un novu sistema.

Trasportu.U trasportu di machini da un magazzinu à i lochi di votu deve esse cunsideratu cù e macchine chì sò aduprate in i lochi di votu, ma ùn hè di solitu micca una preoccupazione cù un sistema di conte cintrali chì stà à l'uffiziu di l'elezzioni annu.

Stampa.I voti di carta deve esse stampati.Se ci sò parechji stili di votu è / o esigenze di lingua, i costi di stampa ponu aghjunghje.Alcune ghjurisdizioni utilizanu stampatori di votu à dumanda chì permettenu à e ghjuridizione di stampà i bultini di carta cù u stilu di votu currettu quantu necessariu è evitendu a sovrastampa.EVM ponu furnisce tanti stili di votu diffirenti quant'è necessariu è furnisce u votu ancu in altre lingue, cusì ùn hè micca necessariu stampa.

Per più infurmazione nantu à i costi è l'opzioni di finanziamentu per l'equipaggiu di votu vede u rapportu di NCSLU prezzu di a demucrazia: Splitting the Bill for Electionsè pagina web nantuFinanziamentu Elezzione Tecnulugia.


Postu tempu: 14-09-21