inquiry
page_head_Bg

Cumu travaglianu e macchine di votu: DRE Machines

Cumu travaglianu e macchine di votu: DRE Machines

Di più in più di l'elettori sò preoccupati di cumu funziona veramente e macchine di votu elettronicu.I machini di votu sò diventati sempri più populari in parechji paesi cum'è un modu per migliurà l'efficienza è a precisione di u prucessu di votu.Questu articulu spiegherà in dettagliu cumu funziona e macchine di votu.

Tipi di macchine di votu:

Ci sò parechji tippi di machini di votu, ma i dui categurie più cumuni sò Macchine di Registrazione Diretta Elettronica (DRE) è Macchine Optical Scan.

Macchine DRE
Macchine à scansione ottica
Macchine DRE

E macchine DRE sò dispusitivi touch-screen chì permettenu à l'elettori di fà e so selezzione elettronicamente.I voti sò almacenati in digitale, è alcune macchine ponu furnisce una traccia di carta per scopi di auditing.

Macchine à scansione ottica

E macchine di scansione otticu utilizanu buleti di carta chì sò marcati da l'elettori è poi scannati da a macchina.A macchina leghje è cunta automaticamente i voti.(Spiegheremu stu tipu di macchina di votu in un altru articulu.)

E macchine di votu elettroniche di registrazione diretta (DRE) sò dispusitivi touchscreen chì permettenu à l'elettori di fà e so selezzione elettronicamente.i passi di travagliu specifichi di DRE sò i seguenti:

Passu di travagliu DRE

Passu1.Inizializazione: Prima di principià u votu, a macchina di votu hè inizializzata da i funzionari elettorali.Stu prucessu implica a verificazione di l'integrità di a macchina, a stallazione di a cunfigurazione di u votu, è assicurà chì a macchina hè pronta per i votanti.

Passu 2.Autentificazione: Quandu un elettore ghjunghje à u locu di votazione, sò verificati è autentificati secondu e prucedure stabilite.Questu pò implicà a presentazione di documenti d'identità o a verificazione di a basa di dati di registrazione di l'elettore.

Autentificazione

Step3.Selezzione di u votu: Una volta autentificatu, l'elettore procede à a macchina di votu.A macchina presenta u votu nantu à una interfaccia touch-screen.U votu include tipicamente a lista di candidati o tematiche per esse vutatu.

Step4.Selezzione di i candidati: L'elettore interagisce cù u touch screen per fà e so selezzione.Puderanu navigà à traversu u votu, rivede i candidati o l'opzioni, è sceglie e so scelte preferite toccu nantu à u screnu.

votu elettronicu

Passu 5.Verificazione: Dopu avè fattu e so selezzione, a macchina di votu generalmente furnisce una schermu riassuntu chì mostra e scelte di l'elettore.Questu permette à l'elettore di riviseghjà e so selezzione è di fà i cambiamenti necessarii prima di finalizà u so votu.

Passu 6.Votu Casting: Una volta chì l'elettore hè cuntentu di e so selezzione, ponu fà u so votu.A macchina di votu registra e scelte di l'elettore in modu elettronicu, tipicamente almacenendu e dati nantu à a memoria interna o in media removable.

https://www.integelection.com/touch-screen-electronic-voting-machine-dve100a-product/

Passu 7.Tabulazione: À a fine di u ghjornu di u votu, o periodicamente in tuttu u ghjornu, a memoria interna di a machina di votu o i media removable hè recullata è trasportata in modu sicuru à un locu cintrali.I voti arregistrati da e macchine sò tabulati dopu, sia cunghjuntendu e macchine à un sistema cintrali, sia trasferendu i dati elettronicamente.

Passu 8.Rapportu di i risultati: I risultati tabulati sò compilati è signalati à i funzionari elettorali.Sicondu u sistema specificu in usu, i risultati ponu esse trasmessi elettronicamente, stampati, o i dui.

A macchina DRE100A hà caratteristiche supplementari cum'è l'opzioni di accessibilità per l'elettori cù disabilità, è i percorsi di auditu di carta verificati da l'elettori (VVPAT) chì furniscenu un registru fisicu di u votu.

Sè site interessatu in più infurmazione nantu à sta macchina DVE100A,

per piacè cuntattateci:Integelection

votu accessibile
stampate

Postu tempu: 31-05-23