inquiry
page_head_Bg

Chì pò fà EVM (Macchina di Votazione Elettronica)?

Chì pò fà EVM (Macchina di Votazione Elettronica)?

A macchina di votu elettronicu (EVM) hè un dispositivuchì permette à l'elettori di scaccià u so votu elettronicamente, invece di usà votu di carta o altri metudi tradiziunali.EVMs sò stati usati in parechji paesi in u mondu, cum'è l'India, u Brasile, l'Estonia è e Filippine, per migliurà l'efficienza, l'accuratezza è a sicurità di u prucessu elettorale.In questu articulu, discutemu l'impurtanza di EVM è i so vantaghji è svantaghji.

Cosa hè un EVM?

2 tipi di evm

Un EVM hè una macchina chì hè custituita da duie unità: una unità di cuntrollu è una unità di votu.L'unità di cuntrollu hè operata da i funzionari elettorali, chì ponu attivà l'unità di votu per un votante, monitorà u numeru di voti espressi, è chjude u votu.L'unità di votu hè aduprata da l'elettore, chì pò appughjà un buttone accantu à u nome o simbulu di u candidatu o partitu di a so scelta.U votu hè tandu registratu in a memoria di l'unità di cuntrollu è una ricevuta di carta o un registru hè stampatu per scopi di verificazione.

Ci sò diversi tipi di EVM, secondu a tecnulugia utilizata.Certi EVM utilizanu sistemi elettronichi di registrazione diretta (DRE), induve l'elettore toccu un schermu o pressu un buttone per marcà è esce u so votu.Certi EVM utilizanu dispositivi di marcatura di votu (BMD), induve l'elettore usa una schermu o un dispositivu per marcà e so scelte è poi stampa un votu di carta chì hè scansatu da un scanner otticu.Certi EVM utilizanu sistemi di votu in linea o di votu in Internet, induve l'elettore usa un urdinatore o un dispositivu mobile per marcà è fà u so votu in linea.

Perchè sò impurtanti EVM?

EVMs sò impurtanti perchè ponu offre parechji benefizii per u prucessu elettorale è a demucrazia.Alcune di sti benefici sò:

1.Più veloceconteggio e consegna dei risultati elettorali.EVM ponu riduce u tempu è u sforzu necessariu per cuntà è trasmette i voti manualmente, chì ponu accelerà l'annunziu di i risultati è riduce l'incertezza è a tensione trà l'elettori è i candidati.

2.Aumentu di a fiducia in l'elezzioni cum'è l'errore umanu hè evitatu.L'EVM ponu eliminà l'errori è i discrepanzi chì ponu accade per causa di fatturi umani, cum'è misreading, miscounting, o tampering with the ballot.L'EVM ponu ancu furnisce una pista di auditu è ​​un registru di carta chì pò esse usatu per verificà è cuntà i voti s'ellu hè necessariu.

3.Riduzzione di i costi quandu si applicanu EVM in più avvenimenti elettorali.L'EVM ponu riduce e spese implicate in a stampa, u trasportu, l'almacenamiento è l'eliminazione di u ballu di carta, chì ponu risparmià soldi è risorse per l'organi di gestione elettorale è u guvernu.

Cumu assicurà un usu sicuru è efficace di EVMs?

E BALLOT

Per assicurà un usu sicuru è efficace di EVM, alcune misure chì ponu esse pigliate sò:

1.Teste è certificazione di EVM prima di implementazione.L'EVM deve esse pruvati è certificati da esperti o agenzie indipendenti per assicurà chì rispondenu à i normi tecnichi è i requisiti per a funziunalità, a sicurità, l'usabilità, l'accessibilità, etc.
2.Educazione è furmazione di i funzionari elettorali è l'elettori nantu à cumu utilizà l'EVM.L'ufficiali elettorali è l'elettori devenu esse educati è furmati nantu à a manera di operare è di risolve i prublemi di l'EVMs, è ancu di cumu signalà è risolve qualsiasi prublemi o incidenti chì ponu accade.
3.Implementazione di misure di sicurezza è protokolli per prutege l'EVM da attacchi.L'EVM deve esse prutetti da e misure di sicurezza fisica è cibernetica è protokolli, cum'è criptografia, autentificazione, firewalls, antivirus, chjusi, sigilli, etc. L'EVM deve ancu esse monitoratu è verificatu regularmente per detectà è impedisce ogni accessu o interferenza micca autorizatu.
4.Furnisce una traccia di carta o un registru per scopi di verificazione è auditu.L'EVMs duveranu furnisce una traccia di carta o un registru di i voti espressi, sia stampendu una ricevuta di carta o un registru per l'elettore, o guardendu un votu di carta in una scatula sigillata.A traccia di carta o registru deve esse aduprata per verificà è audità i risultati elettronichi, in modu aleatoriu o cumpletu, per assicurà a so precisione è integrità.

EVMs sò una innovazione impurtantechì ponu rinfurzà u prucessu elettorale è a demucrazia.Tuttavia, ponenu ancu certi sfidi è risichi chì devenu esse affrontati è mitigati.Aduttendu e migliori pratiche è standard, EVM ponu esse aduprati in modu sicuru è efficace per migliurà l'esperienza di votu è u risultatu per tutti.


Postu tempu: 17-07-23