inquiry
page_head_Bg

Cumu piantà a frode elettorale?

Cumu piantà a frode elettorale?

Cum'è un fabricatore di equipaghji elettorali, offremututti i tipi di macchine di votu, è avemu assai cura di a natura demucratica, legale è ghjusta di l'elezzioni.

Ci sò state parechje allegazioni di fraude elettorale in l'ultimi anni, in particulare in l'elezzioni presidenziale di i Stati Uniti 2020.Tuttavia, a maiò parte di sti rivendicazioni sò stati licenziati da i tribunali, i funzionari elettorali è l'osservatori indipendenti per mancanza di evidenza o credibilità.Per esempiu, Fox News hà risoltu una demanda di $ 787,5 milioni cù Dominion Voting Systems dopu chì l'ultime hà demandatu per difamazione quandu e persunalità di Fox citavanu Dominion mentre facevanu e so false accuse elettorali.

stop a fraude elettorale

Ùn ci hè micca una sola risposta à cumu per evità u fraude elettorale, ma alcuni metudi pussibuli include:

Mantenimentu di a lista di l'elettori: Questu implica l'aghjurnà è a verificazione di l'accuratezza di i registri di registrazione di l'elettore, sguassate duplicati, votanti morti, o votanti inelegibili.1.

Requisiti di firma: Il s'agit d'obliger les électeurs à signer leurs bulletins de vote ou leur enveloppe et à comparer leurs signatures à celles qui sont enregistrées pour s'assurer qu'elles correspondent.1.

Esigenze di testimone: Il s'agit d'obliger les électeurs à faire signer un ou plusieurs témoins leur bulletin de vote ou leur enveloppe pour attester leur identité et leur éligibilité.1.

Liggi di cullizzioni di votu: Questu implica a regulazione di quale pò cullà è rinvià i voti di l'absente o per mail in nome di l'elettori, cum'è limità à i membri di a famiglia, i caregivers o i funzionari elettorali.1.

Leggi d'identificazione di l'elettori: Questu implica chì l'elettori dimustranu una forma valida d'identificazione prima di scaccià i so votu, cum'è una licenza di guida, passaportu o identità militare.1.

Tuttavia, certi di sti metudi ponu ancu ponenu sfide o ostaculi per certi votanti, cum'è quelli chì ùn mancanu micca una identità propria, anu disabilità, campanu in zoni remoti, o facenu discriminazione.Per quessa, hè impurtante equilibrà l'ugettivi di prevenzione di fraude è assicurà l'accessu per tutti l'elettori eligibili.

elezzione ghjusta

Alcune altre manere pussibuli per evità u fraude elettorale include:

• Educà l'elettori è i travagliadori elettorali nantu à i so diritti è rispunsabilità è cumu signalà ogni irregularità o attività sospette2.

• Aumentà a trasparenza è a rispunsabilità in u prucessu elettorale, cum'è per permette l'osservatori, l'auditi, i cunti, o sfide legali2.

• Aumentà a sicurità è l'affidabilità di e macchine è i sistemi di votu, cum'è usendu tracce di carta, criptografia, prova o certificazione.2.

• A prumuzione di l'ingaghjamentu civicu è a fiducia in u prucessu elettorale, cum'è incuraghjendu a participazione di l'elettori, u dialogu è u rispettu di diverse opinioni2.

A fraudele elettorale ùn hè micca un prublema diffusa o cumuni in i Stati Uniti, secondu parechji studii è esperti34.Tuttavia, hè sempre impurtante per esse vigilante è proattivu in a prevenzione di qualsiasi fraudulente potenziale è assicurendu elezzioni ghjusti è libere per tutti.

Riferimenti:

1.Chì metudi usanu i stati per prevene a fraude elettorale?(2020) - Ballotpedia

2.Cumu i Stati Uniti ponu prevene a frode elettorale è fà più faciule per registrà à votu?- U Washington Post

3.L'acquisizione di Fox face parte di una raffica di cause per minzogne ​​elettorali - ABC News (go.com)

4.00B-0139-2 Intro (brookings.edu)


Postu tempu: 21-04-23