inquiry
page_head_Bg

Tipi di Soluzione E-Voting (Part2)

Usabilità

A facilità d'utilizazione per l'elettore hè una considerazione impurtante per un sistema di votu.

Una di e più grande considerazioni di usabilità hè a misura in quale un sistema determinatu mitiga i sottovoti involontari (quandu un votu ùn hè micca registratu in una corsa) o i sopravoti (quandu pare chì l'elettore hà sceltu più candidati in una corsa di ciò chì hè permessu, chì annulla. tutti i voti per quellu uffiziu).Quessi sò cunsiderati "errori" è sò spessu usati per misurà l'efficacità di un sistema di votu.

-- EVM o impediscenu l'errore o informanu l'elettore di l'errore prima di u votu.Certi cuntenenu ancu un Voter Verified Paper Audit Trail (VVPAT) per chì l'elettore pò vede un registru carta di u so votu è verificate chì hè currettu.

- Macchina di scansione ottica di conte di u precintu, induve i bultini di carta sò scansati in u locu di votazione, pò informà l'elettore di un errore, in quale casu l'elettore pò risolve l'errore, o votà currettamente nantu à un novu votu (u votu originale ùn hè micca cuntatu. ).

-- A macchina di scansione otticu di cunti cintrali, induve i votu sò raccolti per esse scannati è cuntati in un locu cintrali, ùn furnisce micca l'elettori cù l'opzione di riparà un errore.I scanners di cunti cintrali prucessanu i votu assai più rapidamente, è sò spessu usati da e ghjuridizione chì ricevenu una grande quantità di votu absente o votu per mail.

-- I BMD anu ancu a capacità di prevene un errore di informà l'elettore di l'errore prima di u votu di u votu, è i voti di carta risultanti ponu esse cuntatu à u livellu di u precintu o cintrali.

-- I votu di carta cuntati a manu ùn permettenu micca l'uppurtunità per l'elettori di correggere i sopravoti o i sottovoti.Introduce ancu l'uppurtunità per l'errore umanu in tabulating votes.

L'accessibilità

HAVA richiede almenu un dispositivu di votu accessibile in ogni locu di votu chì permette à un votante cù disabilità di fà i so voti in modu privatu è indipendente.

- L'EVM risponde à i requisiti federali per permettà à l'elettori cù disabilità di esce i so voti in modu privatu è indipendente.

-- I votu di carta tipicamente ùn furniscenu micca a stessa capacità per l'elettori cù disabilità di votà in modu privatu è indipindenti, sia per via di destrezza manuale, visione ridotta o altre disabilità chì facenu a carta dura à aduprà.Questi votanti puderanu bisognu di l'assistenza da una altra persona per marcà u votu.Or, per risponde à i requisiti federali è furnisce assistenza à l'elettori cù disabilità, e ghjuridizione chì utilizanu votu di carta ponu offre un dispositivu di marcatura di votu o un EVM, dispunibule per i votanti chì sceglienu di usà.

Auditabilità

L'auditability di un sistema hè in relazione cù duie prucedure post-elettorale: audit post-elettorale è recounts.L'auditi post-elezzione verificanu chì i sistemi di votu registranu è cuntanu i voti accuratamente.Micca tutti i stati realizanu auditu post-elettorale è u prucessu varieghja in quelli chì facenu, ma tipicamente un cuntu manuale di votu di carta da precincts scelti aleatoriamente hè paragunatu à i totali rappurtati da l'EVM o u sistema di scan otticu (più infurmazione pò esse truvata nantu à NCSL's). Pagina Audit Post-Election).Se un ricordu hè necessariu, parechji stati facenu ancu un cuntu manuale di i registri di carta.

- EVM ùn generanu micca un votu di carta.Per l'auditability, ponu esse equipati di una pista di auditu di carta verificabile da u votante (VVPAT) chì permette à l'elettore di verificà chì u so votu hè statu arregistratu currettamente.Sò i VVPAT chì sò usati per l'auditi post-eletturali è i cunti.Parechji EVM più vechji ùn venenu micca cun VVPAT.Tuttavia, certi venditori di tecnulugia elettorale ponu retrofit equipaghji cù stampanti VVPAT.I VVPAT sembranu una ricevuta rolling daretu à u vetru induve e scelte di l'elettore sò indicate nantu à carta.I studii amparanu chì a maiò parte di l'elettori ùn anu micca rivisione e so scelte nantu à u VVPAT, è per quessa, ùn piglianu micca quellu passu extra di verificà chì u so votu hè statu arregistratu currettamente.

-- Quandu s'utilice u bultellu di carta, sò i bult di carta stessi chì sò usati per l'auditi è i cunti post-elettorale.Nisuna traccia di carta supplementaria hè necessaria.

-- I votu di carta permettenu ancu à i funzionari elettorali di esaminà i votu per rivisione l'intenzione di l'elettore.Sicondu e lege di u statu, una marca stray o cercolu pò esse cunsideratu quandu determina l'intenzione di un votante, soprattuttu in u casu di un recount.Questu ùn hè micca pussibule cù un EVM, ancu quelli cù VVPAT.

-- Macchine di scansione ottica più recenti ponu ancu generà una maghjina di votu digitale chì pò esse aduprata per l'audizione, cù i votu di carta attuali utilizati cum'è copia di salvezza.Certi sperti di sicurità anu preoccupatu cù l'utilizazione di un registru di votu digitale in uppusizione à andà in u registru di carta attuale, però, indicà chì qualcosa informatizzatu hà u putenziale di esse pirate.


Postu tempu: 14-09-21