inquiry
page_head_Bg

Tecnulugia Elettorale utilizata in Nigeria

Tecnulugia Elettorale utilizata in Nigeria

Elezzione Nigeria

Tecnulugie digitale per migliurà l'affidabilità di i risultati di l'elezzioni sò diventate più largamente usate in u mondu in l'ultimi dui decennii.In i paesi africani, quasi tutte l'elezzioni generali recenti anu utilizatu diversi tipi di tecnulugia digitale.

Questi includenu a registrazione biometrica di l'elettore, lettori di carte intelligenti, carte di votante, scansione ottica, registrazione elettronica diretta è tabulazione elettronica di risultati.U mutivu principale per l'usu di elli hè di cuntene a frode elettorale.Hè ancu prumove a credibilità di l'elezzioni.

Nigeria hà cuminciatu à utilizà a tecnulugia digitale in u prucessu elettorale in 2011. A Cummissione Elettorale Naziunale Indipendente hà introduttu u sistema d'identificazione di impronte digitali automatizatu per impedisce à i votanti chì si registranu più di una volta.

Avemu trovu chì ancu s'è l'innuvazioni digitale hà rinfurzatu l'elezzioni in Nigeria per a riduzione di i casi di fraude elettorali è irregolarità, ci sò ancu alcuni inconvenienti chì afectanu a so efficienza.

Puderia esse cunclusu cum'è seguitu: i prublemi ùn sò micca prublemi operativi riguardanti e macchine chì ùn funzionanu micca.Piuttostu, riflettenu i prublemi in a gestione di l'elezzioni.

 

I vechji preoccupazioni persistanu

Mentre a digitalizazione hà grandi prospettive, certi attori pulitichi restanu micca cunvinti.In lugliu 2021, u Senatu hà rifiutatu a disposizione in l'Attu Elettorale per l'intruduzione di u votu elettronicu è a trasmissione elettronica di risultati.

Queste innovazioni serianu un passu oltre a carta di l'elettore è u lettore di smart card.Tutti dui sò destinati à riduce l'errori in a tabulazione di risultati più veloce.

U Senatu hà dettu chì u votu elettronicu era prubabilmente cumprumissu a credibilità di l'elezzioni, cum'è u malfunzionamentu di certi lettori di carte durante l'alizzioni 2015 è 2019.

U rifiutu dipendeva da u cummentariu di a Cummissione Naziunale di Comunicazione chì solu a mità di e unità di votazione puderanu trasmette risultati elettorali.

U guvernu federale hà ancu dichjaratu chì a trasmissione digitale di i risultati elettorali ùn puderia micca esse cunsiderata in l'elezzioni generale di u 2023 perchè 473 di i 774 guverni lucali ùn anu micca accessu à Internet.

U Senatu dopu annunziò a so decisione dopu una protesta publica.

 

Spingi per a digitalizazione

Ma a cumissioni elettorali persiste in a so chjama à a digitalizazione.È l'urganisazioni di a sucità civile anu dimustratu sustegnu per via di a prospettiva di riduce u fraudulente elettorale è di migliurà a trasparenza.Anu ancu spintu per u votu elettronicu è a trasmissione di i risultati elettorali.

In listessu modu, a Sala di Situazione di a Società Civile di Nigeria, un paraplu per più di l'urganisazioni di a società civile 70, sustene l'usu di a tecnulugia digitale.

 

Successi è limitazioni

Aghju scupertu per mezu di a mo ricerca chì l'applicazione di a tecnulugia digitale in una certa misura hà rinfurzatu a qualità di l'elezzioni in Nigeria.Hè una migliione paragunata à l'elezzioni precedenti carattarizata da fraude è manipulazione.

Tuttavia, ci sò qualchi svantaghji per via di fallimentu tecnologicu è prublemi strutturali è sistemichi.Unu di i prublemi sistemichi hè chì a cumissioni elettorali manca d'autonomia in quantu à u finanziamentu.Altri sò mancanza di trasparenza è accountability è sicurezza insufficiente durante l'alizzioni.Questi anu suscitatu dubbitu nantu à l'integrità di l'elezzioni è suscitatu preoccupazioni annantu à l'affidabilità di a tecnulugia digitale.

Questu ùn hè micca surprisante.L'evidenza di studii hà dimustratu chì i risultati di a tecnulugia digitale in l'elezzioni sò mischiati.

Per esempiu, durante l'elezzioni di u 2019 in Nigeria, ci sò stati casi di lettori di carte intelligenti malfunzionati in certi centri di votu.Questu hà ritardatu l'accreditazione di l'elettori in parechje unità di votazione.

Inoltre, ùn ci era micca un pianu di contingenza uniforme in u paese.I funzionari elettorali permettenu u votu manuale in alcune unità di votazione.In altri casi, anu permessu l'usu di "formule d'incidente", una forma cumpleta da i funzionari elettorali in nome di un votante prima di esse permessu di votu.Questu hè accadutu quandu i lettori di carte intelligenti ùn puderanu micca autentificà a carta di l'elettore.Un saccu di tempu hè statu persu in u prucessu, risultatu in una estensione di u periodu di votu.Parechji di sti scontri sò accaduti, in particulare durante l'elezzioni presidenziale è di l'assemblea naziunale di marzu 2015.

Malgradu sti sfidi, aghju trovu chì l'applicazione di a tecnulugia digitale da 2015 hà modestamente migliuratu a qualità generale di l'elezzioni in Nigeria.Hà riduciutu l'incidenza di doppia registrazione, fraudulente elettorale è viulenza è hà restituutu un certu gradu di fiducia in u prucessu elettorale.

U modu avanti

I prublemi sistemichi è istituziunali persistanu, l'autonomia di a cumissioni elettorali, l'infrastruttura tecnologica inadegwata è a sicurità sò preoccupazioni in Nigeria.Cusì sò a fiducia è a fiducia in a tecnulugia digitale trà i pulitici è l'elettori.

Questi duveranu esse affrontati da u guvernu chì intraprende più riforme di u corpu elettorale è a migliione di l'infrastruttura tecnologica.In più, l'Assemblea Naziunale deve rivede l'Attu Elettorale, in particulare u so aspettu di sicurità.Pensu chì se a sicurità hè rinfurzata durante l'elezzioni, a digitalizazione procederà megliu.

In listessu modu, i sforzi cuncertati devenu esse pagati à u risicu di fallimentu di a tecnulugia digitale.È u persunale di l'elezzione deve avè una furmazione adatta nantu à cumu utilizà a tecnulugia.

Per i prublemi sopra citati, l'ultima soluzione di Integelec chì integra u votu elettronicu basatu nantu à u dispositivu di marcatura di u votu à u livellu di u precintu è u sistema di conte cintrali in un locu di cunti Centrale induve l'infrastruttura pò esse megliu pò esse una risposta.

E benefiziu di l'esperienze di facilità di implementazione è di operazione, puderia veramente migliurà l'elezzioni attuali in Nigeria.Per più dettagli, verificate u ligame sottu per sapè cumu u travagliu di u nostru pruduttu:Prucessu di votu elettronicu da BMD


Postu tempu: 05-05-22